MediusGo

Leverantörsfakturahantering

Leverantörsfakturahantering och digital attestering i ett externt system är något som har blivit allt vanligare de senaste åren hos företag som hanterar många leverantörsfakturor. 

Enkel fakturahantering med MediusGo

Medius utvecklar marknadens bästa applikation för elektronisk fakturahantering för små och medelstora företag. MediusGo är en solid, säker och innovativ applikation som digitaliserar och automatiserar dina leverantörsfakturor, från registrering hela vägen till betalning.

Appli är både försäljning- och integrationspartner för MediusGo och ansvarar för försäljning, integration och implementation tillsammans med personal hos Medius. Med Appli's integration mellan affärssystemet Standard ERP by HansaWorld och MediusGo blir leverantörsfakturahanteringen ett enkelt jobb.

Manuell instansning av fakturor försvinner.

Ingen manuell verifiering av tolkad information.

Inget behov av kopiering och utskrift av fakturor.

Automatisk matchning av avtals- och abonnemangsfakturor.

Automatisk kontering och distribution av referens.

Avancerade sök- och rapportfunktioner och alltid tillgång till fakturorna.

Konterings- och attestregler kontrolleras automatiskt.

Färdiga integrationer med Standard ERP by HansaWorld

Väl utbyggt stöd för flerbolagshantering.

Automatisera med inköpsordermatchning

Med hjälp av MediusGo's inköpsordermatchning kan ytterligare automatisering uppnås. Via automatiserade regler är det möjligt att matcha ihop inköpsordrar, fakturor och inleveranser. Detta bidrar till en mer kontrollerad hantering av dina leverantörsfakturor och kostnader.

En inköpsorder kan matchas mot flera olika fakturor om leveransen är uppdelad, och en faktura kan matchas mot flera inköpsordrar om flera beställningar har gjorts men samlats på en faktura. Känn dig trygg med vetskapen om vad dina leverantörer levererar utifrån dina inköp och att du inte betalar för mer än så.

Våra övriga tjänster

Standard ERP

Standard ERP & A2

Affärssystem

Ett affärssystem kan effektivisera verksamheten genom att integrera olika processer och data, vilket resulterar i ökad produktivitet och bättre beslutsfattande. Ett affärssystem går att skräddarsy efter organisationens behov.

Läs mer om affärssystem

Prestashop

E-handel

En B2B e-handel erbjuder företag möjligheten att automatisera och effektivisera sina inköps- och försäljningsprocesser, vilket kan leda till kostnadsbesparingar, ökad precision och snabbare affärstransaktioner.

Läs mer om e-handelslösningar

Applikationer, tilläggsprodukter och support

Övriga tjänster

Adelivery, Salesman, Leverantörsfaktura, E-fakturering, Leveranshantering, EDI och Business Intelligence är några av våra tjänster och produkter. Låt oss hjälpa dig med din digitalisering!

Läs mer om våra övriga tjänster

Låt oss hjälpa dig med din digitalisering!

Fyll i nedan information så kontaktar vi dig.

Jag godkänner integritetspolicyn.

Vad väntar du på?

Kontakta oss och låt oss prata om er digitaliseringsresa!