Mobilapplikationer

Appar som förenklar era processer

Appli erbjuder både lager- och säljapplikationer som är till för att effektivisera och digitalisera våra kunders manuella processer.

Mobilapplikationer som är integrerade mot ERP-system

Appli har över 10 års erfarenhet av app-utveckling till iOS, Android och Windows Mobile. Idag erbjuder vi lagerappen Adelivery och sälj-och orderappen Salesman där båda är specialanpassade och direkt integrerade mot affärssystemet Standard ERP by HansaWorld. 

Vårt utbud av mobilapplikationer

Effektivisera ditt företags arbetsflöde med våra mobilapplikationer: Salesman för orderhantering och kunduppföljning samt Adelivery för lageradministration och leveranshantering. Upptäck hur Salesman och Adelivery kan förenkla ditt företags dagliga verksamhet.

Adelivery by Appli

Appli skapade Adelivery för att tillgodose behovet av enkel lager- och orderhantering för företag som kräver snabbhet och flexibilitet. Vår applikation erbjuder moduler för att effektivisera administrativa processer som tidigare varit en flaskhals. Med Adelivery kan medarbetare hantera lager och leveranser direkt från sina mobila enheter, vilket ökar smidigheten och effektiviteten.

Funktioner

In- och utleveranser

Arikelvård och inventering

Lagertransaktion, lageruttag och ordermodul

Varför välja Adelivery

Tre gånger så snabb lagerhantering

Minskade felleveranser

Mobilitet - anpassat för lagerpersonal

Läs mer om Adelivery

Salesman by Appli

Med Salesman blir orderhantering och kunduppföljning en smidigare upplevelse för säljare på fältet, tack vare dess mobilvänliga plattform. Genom att prioritera mobilitet blir Salesman det ultimata verktyget för säljare som ständigt är på språng och behöver hålla koll på sina affärer. Ge ditt säljteam verktyget som ger dem friheten att arbeta var som helst och när som helst.

Funktioner

Realtidsdata från affärssystemet

Direkt registrering mot affärssystemet

Order- och fakturahistorik

Varför välja Salesman

Enkel orderhantering

Tillgång till all produktinformation, vart du än befinner dig

Mobilitet - anpassat för säljare på fältet

Läs mer om Salesman

Övriga tjänster och produkter

Vi är en stabil och kunnig partner med en familjär känsla, som alltid sätter kunden i första hand. Appli levererar skräddarsydda helhetslösningar för små till medelstora företag som vill digitalisera och effektivisera sina affärsprocesser.

Standard ERP

Standard ERP & A2

Affärssystem

Ett affärssystem kan effektivisera verksamheten genom att integrera olika processer och data, vilket resulterar i ökad produktivitet och bättre beslutsfattande. Ett affärssystem går att skräddarsy efter organisationens behov.

Läs mer om affärssystem

Prestashop

E-handel

En B2B e-handel erbjuder företag möjligheten att automatisera och effektivisera sina inköps- och försäljningsprocesser, vilket kan leda till kostnadsbesparingar, ökad precision och snabbare affärstransaktioner.

Läs mer om e-handelslösningar

Mediusgo

Leveranstörsfaktura

MediusGo erbjuder leverantörs-fakturahantering och digital attestering i ett och samma system. Genom deras verktyg undviks all fysisk hantering av leverantörsfakturorna och all attestering kan ske helt digitalt.

Läs mer om MediusGo

Standard ERP

InExchange

E-fakturering

Med InExchange's system integrerat mot affärssystemet skickas alla fakturor digitalt till kunden. Beroende på val, skickas fakturan direkt till slutkund som en PDF-, e-faktura eller som en traditionell pappersfaktura.

Läs mer om InExchange

Nshift

Leveranshantering

Med integration mot nShift får ni ett enkelt och smidigt leveranshanteringsflöde från det att orderplocket är färdigt och frakten skall bokas, tills dess att kunden får varorna levererade.

Läs mer om nShift

Pipechain

EDI

PipeChain digitaliserar företags supply chain. Med Appli's integration mellan affärssystemet Standard ERP by HansaWorld och PipeChain ges möjligheten att skicka EDI-order med ordersvar på ett automatiserat sätt.

Läs mer om EDI

Flex bi

Business intelligence

Analysering av data via ett BI-verktyg blir allt viktigare för att fatta rätt beslut och för att få en bättre inblick i verksamheten. BI-verktyg tar automatiskt fram rapporter som många annars hade suttit och tagit fram manuellt.

Läs mer om Flex BI

Låt oss hjälpa dig med din digitalisering!

Fyll i nedan information så kontaktar vi dig.

Jag godkänner integritetspolicyn.

Vad väntar du på?

Kontakta oss och låt oss prata om er digitaliseringsresa!