Varför välja affärssystemet Standard ERP by Hansaworld?
Ett ERP-system, eller som de flesta säger affärssystem kan liknas vid navet av din verksamhet. Det är genom det här systemet du kan sköta de allra viktigaste delarna som inköp, fakturering, redovisning, orderläggning, lagerhantering och så vidare. Därav blir det extra viktigt att ni gör en tydlig behovsanalys innan ni fattar ett beslut ifall ni går i tankarna på att byta affärssystem.
Appli och HansaWorld
Vi på Appli har sedan 1997 varit affärssystemspartner för HansaWorld som grundades i Sverige år 1988. Med 19 kontor på alla kontinenter och kunder i över 120 länder har HansaWorld en global närvaro och levererar sina lösningar världen över. Fler än 500 000 företag litar på Hansaworlds system för att förbättra sina verksamheter. Standard ERP är en av deras främsta produkter, ett molnbaserat affärssystem som ger företag möjlighet att få åtkomst till sin affärsdata oavsett var de är eller vilken enhet de använder. All information lagras säkert och krypterat med backuprutiner som sköts av oss på Appli.
Fördelar
De stora fördelarna med att välja Standard ERP är både den kostnadseffektiva plattformen samt flexibiliteten till att skräddarsy systemet efter din verksamhet med hjälp av deras egen kod HAL (Hansa application language). Under årens lopp har vi på Appli blivit experter inom HAL och har tillsammans över 150 års branscherfarenhet hos våra utvecklare som hjälpt olika företag att anpassa Standard ERP efter deras verksamheter.
”Integrationen och formbarheten av systemet har gjort att vi, tillsammans med Appli, har kunnat skräddarsy systemet efter vår verksamhet och våra behov. Detta har gjort att Standard ERP har blivit en kärna i vår verksamhet och varit en nyckel till vår digitalisering av många processer som har effektiviserat våra flöden.” - Pontus Delin, Logistikansvarig på Hot Screen.
Appli som partner
Med oss som partner får ni inte bara ett starkt affärssystem utan även möjligheten till daglig support, projektledning, utveckling, samt implementering och hjälp med de uppdateringar som krävs – man kan säga att vi ser oss som er förlängda IT-avdelning. Idag är vi en helhetsleverantör till många av våra kunder där vi även erbjuder flertalet tredjepartslösningar som bland annat automatisk leverantörsfakturering genom MediusGo, e-fakturering genom Scancloud och leveranshantering från nShift.
Kika in på vår produktsida för att läsa mer om Standard ERP eller boka ett introduktionsmöte med mig!
MOBILE ONLY