Matcha dina inköpsordrar med dina leverantörsfakturor!
Spara både tid och pengar genom att automatisera ert kontering- och attestflöde av era leverantörsfakturor genom MediusGo. Med hjälp av Appli's och MediusGo egentuvecklade inköpsordermatchning kan ytterliggare automatisering uppnås. Läs mer i vår guide nedan.
MediusGo
Företaget Medius är en ledande aktör på den nordiska marknaden, och i dagsläget även en global aktör inom området. Deras produkt, MediusGo, är en molnbaserad lösning för automatiserad leverantörsfakturahantering som gör det enklare och snabbare för företag att hantera sina leverantörsfakturor.
MediusGo är en solid, säker och innovativ applikation som automatiserar konterings- och attestflödet. Tillsammans med en högintelligent AI-motor som är självlärande och intuitiv samt en lösning för betalning av leverantörsfakturor kan ditt företag uppnå en automatiseringsgrad på 100% och spara in massor av tid och pengar. Medius utvecklar marknadens bästa applikation för elektronisk fakturahantering för små och medelstora företag. MediusGo är en solid, säker och innovativ applikation som digitaliserar och automatiserar dina leverantörsfakturor, från registrering hela vägen till betalning.
Inköpsordermatchning med Appli
Vår lösning tillsammans med MediusGo för inköpsordermatchning har haft en positiv effekt på våra kunders inköp och leverantörsreskontra och har hjälpt dem att spara både tid och pengar. Funktionen innebär att fakturor automatiskt matchas mot inköpsordrar för att säkerställa att fakturan matchar det avtalade inköpspriset mellan företaget och leverantören. Genom att använda inköpsordermatchning i MediusGo minskar risken för felaktigheter och förseningar i betalningarna samtidigt som de sparar tid och minskar manuellt arbete. Dessutom ger MediusGo användarna möjlighet att söka och filtrera efter fakturor och inköpsordrar på ett enkelt och överskådligt sätt, vilket ökar transparensen och effektiviteten i fakturahanterinsprocessen.
6 smarta funktioner
• Få en optimerad överblick genom funktionen Etikett. Era användare kan enkelt återsöka eller upplysa om status på en faktura.
• Fritext-sök hittar all information på era leverantörsfakturor.
• Smart konteringshjälp genom att skräddarsy egna konteringsregler. Skapa egna mallar, sök på benämning i konteringsfältet eller ange föregående kontering.
• Med hjälp av funktionen Föregående faktura kan du enkelt lägga fakturorna bredvid varandra och på så vis jämföra information och kopiera tidigare kontering.
• Med hjälp av Processanalys kommer systemet att identifiera ert rörelsemönster och komma med optimeringsförslag för att effektivisera er hantering.
• Pappersfakturor kan enkelt fotas av med mobilen.
MOBILE ONLY